Harga: RM 50.00

Kondisi Barangan: Baru
Cara Urusniaga: Bayar & Hantar

Contact

Nama: norhazirah bte abd rahman
Telefon: 0123875085
Poskod: 78000
Bandar: alor gajah
Negeri: Melaka
anoynor@yahoo.com.my

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

AZANIS

*Anda ada Masalah PARUT susah nak hilang...?

*INGIN hilangkan parut degil, parut kekal, kesan-kesan parut, strecth mark,
luka terbakar, dan parut bekas pembedahan?

*TERBARU!

Azanis Scar Serum kini dilengkapi dengan Vita-Cocoa Booster Formula!

?Azanis Scar Serum dah diformulasikan dengan formula terbaru iaitu gabungan di antara Vitamin E dan Cocoa Butter yang menghasilkan Vita-Cocoa Booster Formula. Tak payah pening-pening fikir macam mana cara nak hilangkan kesan jerawat lah, hilangkan parut kat muka lah, kat badan lah, produk berkesan dah ada depan mata ni haa.

Kebaikan Azanis Scar Serum:

*Mempercepatkan proses pemulihan parut serta melicinkan kulit dengan Vitamin-E semulajadi

*Mengandungi paras anti-oksida dan anti-radang yang tinggi.

*Memudarkan penampilan parut lama dan baru dengan menghidrat dan melembutkan tisu parut Menggalakkan proses sintesis kolagen.

*Mampu melicinkan garis-garis halus serta kesan kulit kering kesan dari anti-oksida dan agen pelembab.

*Melindungi kulit dari elemen cuaca yang menjadi penghalang kepada penstrukturan semula kulit yang rosak.

*Untuk wanita yang mempunyai masalah stretch marks, anda juga boleh gunakan Azanis Scar Serum ni untuk menghapuskan segala tanda-tanda tu tau.

Macam mimpi ngeri bila ada #stretch marks kan? Okey, jangan susah-susah hati dah. Azanis Scar Serum kan ada. Ia selamat digunakan dan telah pun diluluskan oleh KKM.

*Dengan Azanis Scar Serum hanya disapu pada parut dengan pergerakan membulat, dua kali setiap hari sudah cukup untuk menghapuskan parut tegar yang ada pada kulit anda. Kandungan anti oksidan yang tinggi membantu untuk hasilkan sel kulit yang baru dan sihat.

*Walaupun 10 tahun kesan parut yang ada pada kulit anda, dapat hilang dengan mudah.

*Hanya semudah sapu sahaja pada kesan parut baru atau lama dalam masa kurang dari 1 bulan anda boleh lihat kesan parut akan pudar.

*99.9% pengguna berikan ★★★★ pada Azanis Scar Serum selepas lihat kesan parut tegar hilang macam tak pernah ada parut.

*Diluluskan KKM, diyakini halal serta dijamin berkesan.


SOALAN LAZIM AZANIS SCAR SERUM :

Bagaimana Azanis Scar Serum mampu hilangkan kesan parut yang luarbiasa?

Azanis Scar Serum memang dikenali sebagai serum hilangkan parut.
Secara amnya Azanis Scar Serum membantu untuk melembapkan kulit dan bertindak sebagai vitamin antioksidan yang mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan awal.
Satu lagi kelebihan Azanis Scar Serum adalah merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif.

Formulasi azanis scar serum yang reka khas ini sesuai bagi jenis kulit yang berikut :-
✔ Kulit berminyak
✔ Kulit berjerawat bengkak dan bernanah.
✔ Kulit Kemerahan (Hypersensitive Skin)
✔ Mereka yang pernah menggunakan produk Hydrokuinon & Merkuri kerana lapisan Asid Matel kulit telah terhakis (Kulitnya sudah nipis)


Bila kesan awal boleh dirasai?

Kesan adalah bergantung pada tindakbalas individu. Tapi secara puratanya, ia mengambil sekitar 30 hari untuk anda lihat kesan yang ketara!


1 Botol boleh tahan untuk berapa lama?
1 Botol Azanis Scar Serum boleh bertahan selama 30 hari.

Adakah Azanis Scar Serum ini halal?
Ya! Pengilang kami telah mendapatkan kelulusan halal dari JAKIM. Anda boleh guna Azanis Scar Serum tanpa ragu-ragu!

Bagaimana cara penggunaannya?
Azanis Scar Serum begitu mudah digunakan. harus disapu pada parut dengan pergerakan membulat, dua kali setiap hari.
Pada parut baru, Azanis Scar Serum harus disapu hanya apabila luka telah sembuh, dan tidak boleh digunakan pada kulit yang luka.

Adakah ada had umur bagi pengamalnya?
Ia boleh diambil oleh setiap orang lelaki dan perempuan tanpa had umur.

Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian