Harga: RM 20.00

Kondisi Barangan: Baru
Cara Urusniaga: Bayar & Hantar

Contact

Nama: Wan Roslan
Telefon: 0183139337
Poskod: 43300
Bandar: Pusat Putra Bandar Permai
Negeri: Selangor
zurinabeauty@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

#KAMI_MERAWAT_PENYAKIT_ANDA
Ramai orang kita sekarang ni malas sungguh nak jaga kesihatan dalaman. Nak cantik, sihat TAPI dalaman tak terjaga. Makan pun main bedal je. Minum air gas, kek lagi, benda-benda manis tu selalu sgt makan. Lama lama pergi check hospital, tup tup doktor sahkan ada kencing manis, darah tinggi. Haa macam macam lagi lah.
.
Tak kesian ke dengan diri sendiri? Bukan yang tua je tau kene jaga kesihatan, dari muda lah kita kene jaga kesihatan kita..!
.
Haa ni che nak habaq la.. Kalau suka sangat minuman bergula tapi takut terkena kencing manis semua. Bolehlah try #Diabec_Coffee ni..! 100% TANPA GULA..! Tapi rasa dia.. perghh ? ? Macam kopi kopi yang lain.
.
Rugi sangat tau kalau hangpa tak cuba. Bila hangpa semua amalkan #Diabec_Coffee, insyallah penyakit hangpa dapat dirawat. Sebab apa? Sebab #KAMI_MERAWAT_PENYAKIT_ANDA . Antara penyakit yang Insya-Allah mampu kita rawat adalah:
.
✔ Bacaan gula dlm darah turun mendadak
✔ Gastrik dapat ditangani
✔ Kolesterol turun mendadak
✔ Tekanan darah tinggi kembali normal
✔ Masalah berkaitan usus dapat diatasi
.
Haa.. Dapatkan segera Diabec_Coffee ni sebabnya kita ada harga package tau..! Boleh tinggalkan nombor telefon atau hangpa semua boleh jee ws saya kat nombor dibawah ni okay?
- 019-345 3504 // 018-313 9337
- 019-345 3504 // 018-313 9337
- 019-345 3504 // 018-313 9337
Sila layari:
https://www.facebook.com/NikmatKopiTanpaGula/

Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian