Harga: RM 50.00

Kondisi Barangan: Baru
Cara Urusniaga: Bayar & Hantar

Contact

Nama: murad
Telefon: 0136232236
Poskod: 43000
Bandar: Kajang
Negeri: Selangor
omaralam444@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Antara testimonial dari customer Empayar Beard Oil :

" Ini pelebat, penumbuh dan perapi bulu terbaik pernah saya guna "


"Kepala saya botak dah bertahun. Skrg lepas guna 2 bulan, rambut dah mula tumbuh"


"Sy ada janggut tapi sejemput je.Skg dah galak tumbuh lps guna empayar.Gatal2 bawah janggut pun dh hilang.rasa sejuk je bila letak minyak ni"


"Jambang dgn janggut dh lebat tumbuh. Rasa lembut sikit bulu2 janggut nih. Apa yg penting isteri suka belai janggut nih"


"Dulu muka licin suci sbb takda jambang. Teringin nak ada jambang, pastu ada tgok iklan dan try EBO. Sejak letak EBO dlm sebulan,jambang dah mula tumbuh"


"Jambang aku dulu tumbuh tapi tak sekata. Guna empayar dan sapu tempat yg nak tumbuh lebat nk bg sekata. Skg jambang dh tumbuh sekata. Baru hensem skit"


"Rambut sy dah 2 tahun botak. Cuba sapu empayar. Alhamdulillah lepas 5 minggu, bulu-bulu atas kepala dah mula tumbuh. Mmg the best minyak ever. InsyaAllah bulan depan ada rambut. Rambut telah kembali. Tq Allah"


"Bro minyak empayar mmg menggalakkan janggut saya tumbuh.penat hari2 sy letak sbb makin letak makin cepat tumbuh"


"Minyak empayar semenangnya terbaik. Minyak perapi,penumbuh dan pelebat terhebat masa kini.Baru 3 minggu sy guna dah nampak hasil"


"EBO bukan shja melebatkan jambang aku,tapi mengurangkan gatal2 kat bahagian berbulu"


"Bila pakai minyak empayar, tempat janggut dgn jambang rasa sejuk selepas sapu. Sejuk dan tenang. Baunya pula wangi. Terbaik dari ladang"


"Tak seperti minyak lain, minyak empayar ini murah dan tidak berbau. Minyaknya wangi mcm perfume"


"Masalah keguguran rambut saya mulai berkurangan sejak sapu EBO"


"Lepas 4 minggu guna empayar,bulu-bulu halus kat area jambang dah mula tumbuh merebak.alhamdulillah"


"Kalau rasa nak ikut sunnah nabi dalam berjanggut, gunalah minyak empayar. InsyaAllah boleh membantu melebatkan janggut. Sy dah cuba dan ia terbukti. Terima kasih Allah kerana memperkenalkan empayar"


Empayar Beard Oil
Hanya RM50 sebotol. Termurah di pasaran. Untuk order, bolehlah contact / call / sms / whatsapp :

0136232236
0136232236
0136232236
0136232236
0136232236
0136232236

Terima kasih...

Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian