Harga: RM 549.00

Contact

Nama: MUNIRAH BINTI OMAR
Telefon: 0133336458
Poskod: 53100
Bandar: KUALA LUMPUR
Negeri: Kuala Lumpur
fulgentmun@hotmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Assalamualaikum dan salam bahagia!

Ingat lagi tak tragedi tsunami yang jadi kat Acheh beberapa tahun dulu? Ingat tak keluar berita pasal ada satu masjid ni tengah tsunami musnahkan segala benda kat Acheh, masjid ni sorang je tegak berdiri? Ada juga ura2 yang cakap air tsunami penuh lumpur bila masuk masjid tukar jadi jernih.

Best tak kalau saya cakap kita boleh lawat masjid tu? :D InsyaAllah kat sini ada pakej ACHEH TSUNAMI MEMORIAL TOUR yang sangat sangat berbaloi sebab bukan sahaja dia murah, tapi kita jugak akan dapat banyak ilmu dan boleh banyak bermuhasabah sepanjang percutian ni. Sangat menarik! Nak lawat Muzum tsunami pun boleh! Nak tengok Makam Sultan Iskandar Muda pun boleh! Dan lain2 lagi (bila pergi baru tahu betapa banyaknya tempat yang dah dirancang. Hehe.)

Bermacam2 tempat ni hanya dengan harga RM549 PER PAX!

Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Syarikat