Harga: RM 75.00

Kondisi Barangan: Baru
Cara Urusniaga: Bayar & Hantar

Contact

Nama: roziaatul akmal
Telefon: 0173485684
Poskod: 57100
Bandar: kuala lumpur
Negeri: Kuala Lumpur
rozi.bactore@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

LEUNA: Tanggalkan Bulu anda dengan MUDAH, PANTAS & BERKESAN!!!
Sy kongsikan MANFAAT yang anda dapat dengan LEUNA:
1. MENGHILANGKAN DAKI
Anda kena ingat, kadang-kadang masa mandi kita x sental tempat yg banyak bulu ni btul-btul kan? tapi jgn risau, leuna cream mampu tanggalkan daki dekat kawasan yg bnyk bulu tuu..
2. KESAN SERTA MERTA
Akak-akak mesti tny kan, kalau pakai ni bulu terus tanggal ke? xda laa terus tanggal kak oi.. kena tggu 5 minit bg cream ni meresap dlm kulit dlu. kalau terus tanggal baik pkai acid.hehe (gurau jer)
3.TAK PEDIH DAN TAK SAKIT
Part ni ramai yg seram, COP2! jgn laa risau kak.. leuna cream ni xpedih pun. xrasa sakit lansung. cuma akn rasa berangin jerr. mcm naik kapal titanic tuuu.. sejuk dan berangin..
4.BULU LAMBAT TUMBUH
Bila kerap bercukur mesti kerap jgk laa bulu tu tumbuh.. betul ke betul? lepas tu mula laa stress kan? mulai skrg jgn hentak kepala kt meja dah. pkai jer leuna cream ni. bulu korg akn lambat tumbuh. Baru laa selalu bersih kan?
"PERGH...BETUL2 MENJADI LEUNA CREAM NI!"
ORDER LEUNA SEKARANG...DAPATKAN HARGA PROMO SEHINGGA 26% DISKAUN!!!
CARANYA?
WhatsApp : "FF LEUNA" ke 017 348 5684 (Rozi)
Dapatkan segera sebelum tawaran harga promosi ditutup..

#PengedarLeunaKrimTanggalBulu
Facebook Personal : Rozi Roxy Leuna
Instagram : rozi.rerama.leuna
Facebook Page : Roxy Leuna Hair Cream
Whatsapp/SMS/Call : 017-348 5684(Rozi)

Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian