Harga: RM 1.00

Kondisi Barangan: Baru
Cara Urusniaga: Bayar & Hantar

Contact

Nama: Nuraisyah Cha
Telefon: +60128437482
Poskod: 91000
Bandar: Tawau sabah
Negeri: Sabah
nuraisyah83817@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

"SET PENINGGI BADAN TIENS NO 1 DUNIA"?

SERIUS !!! AWAK BOLEH TAMBAH TINGGI LAGI !!!

DAPAT TACKLE AWEK IDAMAN..GARA-GARA SET PENINGGI BADAN TIENS NI MEMANG MUJARAB
SYUKURLAH AHIR NYA AQ NAIK 10 CM TERIMA KASIH PRODUK SET PENINGGI BADAN TIENS
========================================

Kat kolej saya ada lah sorang makwe ni.. muka cun pan asian..menanges tengok, tapi dia layan saya mcm member je.. (kes 'Friendzone') mungkin sebab dia lagi tinggi dari saya.. Kalau nak ikut rupa, boleh tahan juga saya ni...tapi kenapa dia mcm tak tunjuk minat???
Sampailah baru2 ni terserempak kt luar, dia yg tegur dulu..haa agaknya dah perasan sbb saya dah makin tinggi dan kacak kot hehe..
Lepas tukar no tel dia whatsapp- 'Dah tinggi ekk awak.. baru la hensem *wink* *wink*
.
Dahsyat penangan Set Peninggi Badan Tiens...setiap hari ada je testimoni terbaru...tak sampai seminggu pun ambil dah nampak perubahannya..setiap minggu ukur pasti ada kenaikan..
.
PeninggiBadan yang tidak asing lagi..lihat ribuan TESTIMONI berjaya kami dialbum..ramai yang sudah kami bantu untuk mendapatkan ketinggiaan yang di ingini selain Tulang yang kuat & Tubuh yang sihat.
.
Dropship & agen diperlukan
***********
Apalagi kelebihan kalsium Tiens
✅Selamat dan HALAL Jakim
✅Meninggikan badan walaupun sudah dewasa
✅Tulang sihat & kuat
✅Melurus & menegakkan struktur tulang
✅Mencegah esteporosis
✅Membantu memulihkan masalah tulang/retak/patah

Bertindak sekarang sebelum terlewat. Nak Harga KASIH SAYANG??

WHATSAPP 'TINGGI' ke +60128437482
WHATSAPP 'TINGGI' ke +60128437482
WHATSAPP 'TINGGI' ke +60128437482

Information

Jenis Iklan: Lain-lain
Status Iklan: Persendirian