Harga: RM 20.00

Kondisi Barangan: Baru
Cara Urusniaga: Bayar & Hantar

Contact

Nama: Wan Roslan
Telefon: 0183139337
Poskod: 43300
Bandar: Pusat Putra Bandar Permai
Negeri: Selangor
zurinabeauty@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

#KAMI_MERAWAT_PENYAKIT_ANDA
Ramai orang kita sekarang ni malas sungguh nak jaga kesihatan dalaman. Nak cantik, sihat TAPI dalaman tak terjaga. Makan pun main bedal je. Minum air gas, kek lagi, benda-benda manis tu selalu sgt makan. Lama lama pergi check hospital, tup tup doktor sahkan ada kencing manis, darah tinggi. Haa macam macam lagi lah.
.
Tak kesian ke dengan diri sendiri? Bukan yang tua je tau kene jaga kesihatan, dari muda lah kita kene jaga kesihatan kita..!
.
Haa ni che nak habaq la.. Kalau suka sangat minuman bergula tapi takut terkena kencing manis semua. Bolehlah try #Diabec_Coffee ni..! 100% TANPA GULA..! Tapi rasa dia.. perghh ? ? Macam kopi kopi yang lain.
.
Rugi sangat tau kalau hangpa tak cuba. Bila hangpa semua amalkan #Diabec_Coffee, insyallah penyakit hangpa dapat dirawat. Sebab apa? Sebab #KAMI_MERAWAT_PENYAKIT_ANDA . Antara penyakit yang Insya-Allah mampu kita rawat adalah:
.
✔ Bacaan gula dlm darah turun mendadak
✔ Gastrik dapat ditangani
✔ Kolesterol turun mendadak
✔ Tekanan darah tinggi kembali normal
✔ Masalah berkaitan usus dapat diatasi
.
Haa.. Dapatkan segera Diabec_Coffee ni sebabnya kita ada harga package tau..! Boleh tinggalkan nombor telefon atau hangpa semua boleh jee ws saya kat nombor dibawah ni okay?
- 019-345 3504 // 018-313 9337
- 019-345 3504 // 018-313 9337
- 019-345 3504 // 018-313 9337
Sila layari:
https://www.facebook.com/NikmatKopiTanpaGula/

Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin