Harga: RM 40.00

Kondisi Barangan: Baru
Cara Urusniaga: Bayar & Hantar

Contact

Nama: Pn. R. Musalmah
Telefon: 0129746643
Poskod: 71700
Bandar: Mantin
Negeri: Negeri Sembilan
bioshifaxmarketing@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

LICIN FLAWLESS DENGAN MAGICAL WHITE ??
.
RAMAI DH DAPATKANNYA‼️MASIH RAGU RAGU LAGI?? RUGI RUGII‼️STOK KELUAR DERAS MCM AIR NI
.
Tension pasangan asyik puji perempuan lain lagi cantik? Selalu makan hati sebab pasangan asyik pandang org lain??
.
TAK KAN NAK TENGOK JE KULIT ORANG LAIN MAKIN GEBU MAKIN GLOWING MAKIN FLAWLESS KAN?
.
MAGIC OF MAGICAL WHITE TREATMENT GEL
.
?Kesan seawal 1hari
?Menutup liang pori yang terbuka
?Memperbaiki struktur kulit kusam dan gelap
?Memudarkan serta menghilangkan parut , jerawat , jeragat , bintik hitam serta cela-cela pada wajah
?Memulih kulit daripada garisan dan kedutan
?Skin tampak glowing cerah bersinar
?Merawat kulit ketika tidur
?LULUS KEMENTERIAN KESIHATAN

JOM CUBA MAGICAL WHITE HARI INI ‼️ 100% NATURAL & ORGANIK
.
Sampai bila nak biarkan pasangan banding-bandingkan kite dgn perempuan cantik yg lain?
.
Jangan buka peluang utk orang ketiga ❌ .
Sehari tak sampai rm2 pun utk kulit wajah yg sihat glowing dan flawless. Sayang RM40 ke sayang diri sendiri? Jangan berkira sgt utk diri sendiri tu kak.. Nanti yg kena tinggal kita, yg makan hati pun kita sebab muka menggerutu tak sudah‼️
.
Taknak ke jadi cantik? Taknak ke kulit sihat licin bersinar?
.

Glowing licin gebu gebas dengan RM40 je sebulan diknon. Nak cantik jangan kedekut dgn sendiri uolss. Nanti yg makan hati diri sendiri, yang kena tinggal pn diri sendiri ??
.
Kulit wajah sihat sangat penting ye baru la confident tkde nk insecure 24jam ???Pasangan nak tinggal kan pn pikir 2-3 kali hahaha
.
Kenapa saya kena pakai Magical White Gel?
.
? KULIT WAJAH YANG TEGANG
Ya. Gel ini diformulakan untuk anti aging dan anti kedut yg akan membuat wajah anda tegang serta anjal. Say no to botox injection. Cantik dengan cara selamat
.
? KULIT YANG LEMBUT,LEMBAB DAN GLOWING .
Anda akan merasai perubahan kulit yg positif persis korea walaupun hanya sekali pakai saja! Kalau berterusan dan konsisten mcm mana pulak ye? Hihi
.
?MENCERAHKAN KULIT TANPA PENGELUPASAN
Cuma calit 2x sehari sahaja sehari tahu2 dah cerah. Tak payah menahan kesakitan kulit mengelupas dan merekah.
.
?MENGECILKAN PORI-PORI DI WAJAH
Supaya selepas ini muka anda tidak lagi berminyak dan jerawat juga sukar utk membiak. Baru lah makeup tahan lama dan juga flawless
.
? SUPER JIMAT
sehari anda cuma perlu spend rm1 lebih saja utk dapatkan wajah yang bersih dan glowing, jimat ke jimat?
.
?MUDAH DIGUNAKAN
Ia merawat jerawat serta jeragat, tanpa perlu krim siang atau malam, dan toner segalanya kerana ia gel luar biasa bertindak 5 dalam 1
Primer+anti aging+sunblock+skin repair serum ?
.
?BIBIR YANG MUNGIL
melembabkan dan memerahkan bibir
.
?MAKEUP PRIMER
juga bole dijadikan alas foundation utk effect glowing 8jam. Makeup juga akan lebih sekata dan tahan lama

1 botol : Harga RM40 (+RM8 SM | +RM12 SS)

Serious Buyer Only?

WhatsApp ⏩www.wasap.my/60129746643
WhatsApp ⏩www.wasap.my/60129746643
WhatsApp ⏩www.wasap.my/60129746643

Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian