Harga: RM 95.00

Contact

Nama: John Zaly
Telefon: 0192600376
Poskod: 55100
Bandar: Kuala Lumpur
Negeri: Kuala Lumpur
razaleighsamad@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Hai Warga Iklanlah,
Siapa kata aircond selagi rasa sejuk tak perlu servis.. Ermmm
Meh Uncle Aircond terangkan serba sedikit.
Mengikut pengetahuan uncle , penghawa dingin ni ibarat enjin kereta. Bila sampai masanya kita perlu servis mengikut penggunaan kilometer. Sampai jer 5000km atau 10000km kita perlu servis. Kalau tak servis pun masih boleh dibawa jalan jalan akan tetapi keadaan kuasa enjin akan menurun oleh sebab kelikatan minyak hitam menurun kualitinya. Apa akan jadi jika masih tak servis.. Ermmm..
Kelancaran enjin kereta makin menurun, minyak petrol kuat, kurang pickup dan banyak bahagian dalam enjin akan mengalami hakisan sedikit demi sedikit dan akhirnya masuk la bengkel buat overhauld... Harga servis kereta dari rm100-500 mengikut kereta jadi la rm 2000 - 5000 k untuk overhauld...
Balik kepada penghawa dingin. Pernah alami penghawa dingin:
- Kurang Sejuk
- Unit luar Berbunyi bising
- Air leaking dari unit dalam
- Bau angin busuk dari unit dalam
Masih tak nak servis lagi..ermmm...
- Unit luar (compressor) Rosak
- Bil elektrik Naik
- Angin tak sejuk
- Ac tak nak hidup
Dah jadi macam ni kira kena la keluar duit banyak.. Kalau asyuk tak apa la...ehehehehe
Meh Uncle Aircond nak tolong jimatkan duit semua. Ekonomi pun agak kurang menarik sekarang ni tapi jangan salah kan sesiapa. Kita naik kan ekonomi diri kita yer dengan berjimat cermat.
Uncle bagi rega servis hujung tahun.
Bagi rumah yang mempunyai unit lebih dari tiga , Uncle aircond offer harga termampu milik dan mesti puas hati.
Nak tahu harga... BERAPAAA.....BERAPAAAAA!!!
Meh roger dan whatapps.. 019 2600376

Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Persendirian