Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,511 tawaran menanti anda!

Harga: RM 3 000.00

Contact

Nama: Dkalai Selvan
Telefon: +6019971335
Poskod: 70400
Bandar: SEREMBAN
Negeri: Selangor
dkalselv@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Malaysia sasar 2025 mengunakan blockchain untuk menjana digital currency mengantikan wang kertas...

1 Bitcoin equals to
17,212.87 Malaysian Ringgit ( Boleh check di Google harga currency sekarang )...cryptocurrecy masa hadapan


Berapa bitcoin dikeluarkan sehari , sebulan dan setahun?
Dalam 10minit keluar 1blok = 1blok bersamaan 12.5bitcoin (lebih kurang)
Dalam 1jam keluar 6blok bersamaan 75bitcoin + - dikeluarkan
Dalam masa 24jam/1hari keluar 144 blok = 1,800bitcoin dikeluarkan...
Dalam masa sebulan keluar 4,320 blok bersamaan 52,900bitcoin dikeluarkan.
Dalam masa setahun keluar 51,840blok bersamaan 635,000bitcoin
Setakat ni telah dikeluarkan sebanyak 16juta bitcoin
Limit bitcoin adalah 21juta sahaja.
Selepas tahun 2020 1blok susut separuh iaitu menjadi 6bitcoin
(setiap 4tahun... Bayaran per blok akan susut separuh)
Bitcoin akan habis digali sehingga pada tahun 2140.
Bitcoin bukan seperti wang kertas, boleh order dan print dalam masa beberapa hari. esok lusa siap beberapa puluh billion wang kertas.
Unit Bitcoin dikeluarkan menggunakan hardware yang tinggi specnya ( itu ada kosnya)
Spec yang tinggi itu konsum tenaga sangat tinggi (elektrik) .
Bill tenaga elektrik bukan free ( itu ada kosnya)
.Ia juga konsum masa....

DAPATKAN BITCOIN SECARA HARIAN...

BitClub Network membantu untuk mendidik, menyediakan perkhidmatan, dan akhirnya bagi mendapat keuntungan daripada pasaran mata wang kripto.

Matlamat kami adalah menyediakan pelbagai peluang untuk ahli-ahli kami untuk mengambil bahagian. Salah satu cara utama untuk mendapatkan Bitcoin adalah melalui lombong kami.

Ianya bekerja seperti ini... Anda membeli bahagian dalam mana-mana lombong kami dan semua Bitcoin dilombong dari setiap kolam akan dibayar kepada anda setiap hari dan dikongsi dengan semua ahli yang layak untuk kolam. Anda boleh membeli bahagian sama ada sebanyak $500, $1,000, atau $2,000 jumlah Bitcoin

Sebarang pembelian digunakan untuk membeli peralatan perlombongan sebenar yang anda akan miliki. Model-model peralatan perlombongan sentiasa berubah dan jumlah kuasa pencincangan yang anda dapat mungkin jauh berbeza daripada pesanan ke pesanan.

Anda mempunyai pilihan untuk mengambil milik mana-mana mesin yang anda membeli, atau anda boleh membenarkan BitClub Network untuk menjalankan mereka untuk anda di kolam kami. Kebanyakan orang memilih untuk menjalankan mereka melalui kolam kami kerana ia lebih murah, lebih cekap dan lebih menguntungkan, tetapi jika anda pandai melombong dan ingin menerima perkakasan, kami gembira untuk menghantar kepada anda.

Dengan pembelian anda, anda akan menerima Bitcoin untuk sejumlah 600 1,000 hari! Satu peratusan daripada semua Bitcoin yang dilombong akan digunakan untuk membayar kos perlombongan dan untuk membeli peralatan perlombongan baru. Peratusan ini bergantung kepada kolam yang dibeli dan merupakan faktor utama dalam operasi perlombongan kami.

Tiada Penajaan Diperlukan untuk Mendapat Pembayaran Perlombongan*

KOLAM PERLOMBONGAN BITCLUB


Kolam Perlombongan #1 -- -- Setiap bahagian bernilai USD $500 yang akan digunakan untuk membeli pelayan perlombongan Bitcoin baru. Semua Bitcoin yang diperolehi akan dibahagikan di kalangan semua anggota kolam ini dan dibayar setiap hari. Setiap perkongsian mendapat 50% keuntungan dengan 50% yang lain digunakan untuk membiayai kos operasi perlombongan dan untuk membeli perkongsian perlombongan tambahan.

Kolam Perlombongan #2 -- Setiap bahagian bernilai USD $1,000 dan juga seperti Kolam #1, jumlah Bitcoin yang diperolehi akan dibahagikan di kalangan semua ahli kolam dan dibayar. Setiap perkongsian akan mendapat 60% keuntungan dengan baki 40% yang akan digunakan untuk membiayai operasi perlombongan dan untuk membeli perkongsian perlombongan tambahan.

Kolam Perlombongan #3 -- Setiap bahagian bernilai USD $2,000 dan jumlah Bitcoin yang diperoleh akan dibahagi di antara semua ahli kolam dan dibayar. Setiap perkongsian akan mendapat 70% keuntungan dengan 30% digunakan untuk membiayai operasi perlombongan dan untuk membeli bahagian perlombongan tambahan.

Contoh: Menggunakan Lombong #1, jika jumlah Bitcoin yang dilombong untuk hari tersebut = 1 BTC dan terdapat 100 bahagian tertunggak maka setiap bahagian akan mendapat ,01 BTC. Dari jumlah ini, 50% daripadanya akan dibayar terus kepada ahli sebagai keuntungan (.005 BTC) dan 50% yang lain (.005 BTC) akan digunakan untuk membiayai kos operasi perlombongan dan untuk membeli bahagian tambahan. (yang digunakan untuk membeli lebih banyak peralatan)

Jadi jika nilai 1 Bitcoin = USD $500 dan anda mempunyai 1 bahagian maka anda akan mendapat $5 USD (.01 BTC) yang mana $2.50 akan dibayar kepada anda dan $2.50 akan digunakan untuk membeli bahagian tambahan bagi pihak anda. Dalam kes ini anda akan membeli tambahan .005 bahagian dengan $2.50 anda dan anda akan mempunyai sebanyak 1.005 bahagian pada hari seterusnya yang anda kini menjana pendapatan.

PENTING: Setiap bahagian penuh yang dibeli akan bertahan selam


Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.