Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,511 tawaran menanti anda!

Harga: RM 8.00

Contact

Nama: ADHAM
Telefon: 0123510332
Poskod: 48000
Bandar: GOMBAK
Negeri: Selangor
wanhaz83@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

MALAH UNTUK SELURUH RAKYAT MALAYSIA

MENGIKUT SUKATAN KSSR

Masih ramai anak-anak kita..murid-murid Tahun 3, 4, 5 dan 6 belum boleh menguasai PECAHAN, PERPULUHAN, POLA NOMBOR, PERATUS, NOMBOR BULAT, PERTUKARAN UNIT CM,M,KM, PERTUKARAN UNIT SAAT, MINIT, JAM dan lain-lain.

Sebab itu saya sangat syorkan kawan-kawan DAPATKAN Modul Pantas Matematik ini kerana dalam modul ini banyak latih tubi soalan.

LEBIH MENARIK, bukan hanya latihan dan contoh yang disertakan, ia turut disertakan dengan rakaman VIDEO pengajaran oleh Cikgu Fadli (GURU KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA)
Persoalan setiap 40 orang murid di dalam satu kelas terjawab disini.

VIDEO yang menarik ini memberi PANDUAN yang betul dan AMAT MUDAH difahami.
Belajar sendiri di rumah dan skor A matematik.

Sebab itu Ebook ini menjadi rebutan ramai. Setakat soalan latihan, kat kedai-kedai buku berlambak ada jual. Namun penerangan lengkap video dari Cikgu Fadli untuk setiap subtopik inilah yang menjadikan Ebook ini 'RARE' dan disukai ramai.

Sebab anak-anak lihat video dulu kemudian baru buat latihan. Dah faham terus buat. Lihat sendiri contoh soalan ansur maju yang ada dalam Ebook Modul Pantas Matematik ini

Ada 11 modul dan 11 video tau dalam Ebook ini. Memang untung siapa yang beli sebab boleh tengok RAKAMAN VIDEO MENARIK PENGAJARAN oleh Cikgu Fadli berkali-kali yang mudah difahami dan modul juga boleh diulang cetak banyak kali.

Dapatkan segera di link berikut


https://modulmatematik.onpay.my/order/form/mm001/Sarah84


( Paste kan url di atas di http carian anda )


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.