Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,511 tawaran menanti anda!

Harga: RM 300.00

Contact

Nama: osman
Telefon: 0133464370
Poskod: 08000
Bandar: Jitra
Negeri: Selangor
osmanaz104@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Promosi hangat

Upah buat web RM300 - RM500
Jom tempah web anda skrg.
Jgn biarkan promosi ini habis

70% akan abaikan iklan ini kerana anda kebanyakkannya tidak berminat untuk ada laman web sendiri.betul tidak...

KENAPA SAYA PERLU ADA LAMAN WEB SENDIRI?
APA KEUNTUNGAN,FAEDAH DAN MANFAAT YANG SAYA DAPAT
jom sy terangkan

Laman web adalah satu platform untuk anda memperkenalkan perniagaan,bisnes, produk, organisasi dan perkhidmatan anda..MemaNg tak di nafikan sekarang sudah ada kemudahan seperti facebook,instagram dan lain2 web sosial yg boleh promosikan perniagaan anda.mudah, free pulak tukan..

YA BETUL.
Tetapi

1. Website akan meningkatkan kredibiliti dari Bisnes

Diwaktu ini, semakin banyak orang menggunakan internet untuk mendapatkan maklumat mengenai sebuah produk atau peekhidmatan. Bisnes anda akan mendapatkan keuntungan dengan memiliki sebuah website. Karana apabila anda tidak memilikinya, maka pelanggan anda akan pergi ke pesaing anda yang memiliki sebuah website. Apabila anda sudah memiliki website yang ‘anda buat sendiri’, dengan penampilan yang professional akan membuat bisnes anda dilihat lebih baik yang pada akhirnya akan memberikan rasa percaya kepada pelanggan.

2. Website menyimpan duit anda

Pemilik bisnis mungkin berfikir bahwa kos untuk membuat website professional memerlukan kos yang besar. Tetapi sebenarnya ini adalah kos yang lebih menguntungkan dibandingkan tidak memiliki website sama sekali. Selain itu, menjaga sebuah website yang sudah berjalan akan lebih murah dibandingkan memasang iklan di iklan berbayar,akbar dan lain2. Dan juga potensi pengunjung dari dalam web juga lebih baik. Ini adalah cara yang paling efektif dalam segi kos untuk mempromosikan bisnis anda.

3. Memudahkan pelanggan mendapatkan maklumat terbaru

Bayangkan website sebagai browser atau katalog bisnis anda. Lebih mudah dan cepat untuk memberikan maklumat melalui website dibandingkan dengan media cetak biasa. Ini membuat website sebagai cara yang efektif untuk menginformasikan mengenai produk terbaru, berita, katalog, ataupun penawaran special bagi pelanggan anda.

4. Dapat selalu di layari

Website selalu dapat di layari oleh pelanggan anda sepanjang waktu. 24 jam sehari, 7 hari seminggu, 365 hari setahun! Ini memberikan kemudahan bagi pelanggan anda untuk mendapatkan maklumat yang mereka perlukan mengenai produk atau pekhidmatan anda bahkan ketika perniagaan anda tutup.

5. Website memungkinkan mencapai target pasar yang lebih luas.

Baik anda menjual produk atau perkhidmatan, website anda akan menjadi tempat alternatif untuk menjual. Website adalah tempat yang sempurna untuk menjual produk anda ke pasar yang lebih luas. bahkan untuk di pasarkan ke luar negeri. Bahkan rumah dan kereta di ketika ini boleh dibeli secara online.

6. Memberikan tempat untuk menunjukan produk anda.

Tidak peduli apa perniagaan anda, Website adalah tempat yang baik menunjukkan produk atau perkhidmatan anda. Masukkan testimoni atau galeri photo hasil kerja perniagaan anda untuk meningkatkan kepercayaan dari pelanggan anda. Anda boleh menunjukan apa yang membuat perniagaan anda berbeza dari pesaing anda.

7. Website dapat menyimpan waktu anda.

Memberikan maklumat kepada pelanggan anda dapat memakan waktu yang lama. Baik melalui telefon, temu janji, dalam browsee, atau email. Dengan website, anda dapat memberikan semua maklumat mengenai produk atau perkhidmatan anda. Setelah website selesai di buat dan di jalankan, semua maklumat akan tersedia untuk pelanggan anda, dan anda akan dapat menyimpan waktu anda.

8. Rakan atau pelanggan anda dapat mempromosikan anda

Apa yang lebih baik dari di promosikan oleh rakan atau pelanggan anda? Ketika semua maklumat sudah ada di internet, maka bagi rakan atau pelanggan yang berpuas hati dengan produk anda dan ingin mensyorkan kepada rakan-rakan mereka, satu perkara yang perlu mereka ingat hanya website anda!..


Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.