Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,511 tawaran menanti anda!

Contact

Nama: izad
Telefon: 0172969689
Poskod: 43800
Bandar: sepang
Negeri: Selangor
izad_iz@yahoo.com.my

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

“Baru meniaga atau dah lama meniaga sale macam tu je…?””
Ini dia penawar yang telah membantu ramai peniaga yang sakit tenat asyik memikirkan cara yang tebaru dan murah untuk dapatkan pelanggan yang ramai!!

” Apakah anda telah dinasihatkan agar pergi khursus usahawan sana lah khursus fb la khursus bla bla bla siap jumpa pakar bisnes la tetapi hasil tetap masih tidak berubah atau anda mungkin telah diberitahu tiada lagi harapan untuk berjaya selagi boleh bertahan teruskan bertahan atau buat bisnes baru ikut trend tetapi anda tidak sedar duit makin keluar sahaja tetapi masuk nya tiada.

Penawar ini sudah terbukti melegakan ramai orang yang seperti anda pada satu ketika dahulu. Ramai yang telah mencubanya dan kesannya ternyata mengagumkan. Ini adalah servis pengiklanan lain dari yang lain yang anda pernah tahu.
“Tak perlu buang duit, buang masa, harganya berbaloi, tiada kesan sampingan, insyaallah bsines anda akan segar semula dan tiada lagi keletihan dan rasa mengantuk menunggu pelanggan lagi”

“Hubungi kami sekarang untuk perubahan yang cepat perniagaan anda.Cepat bertindak pantas;ah hasilnya!! ditambah dengan tips,bonus dan lain-lain!
Anda tidak perlu datang ke tempat kami,biar kami yang ke tempat anda sesi keterangan sudah pasti jimatkan masa anda,duit minyak,tidak perlu redah jalan yang sesak,duit tol dan lain-lain.Hubungi nombor dibawah untuk set masa,tarikh lokasi,untuk pihak kami ke lokasi perniagaan anda.
Telefon/wassap Izad: 017-2969 689


Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.