Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,511 tawaran menanti anda!

Harga: RM 3 000.00

Contact

Nama: kalai
Telefon: 0129971335
Poskod: 70400
Bandar: seremban
Negeri: Negeri Sembilan
dkalselv@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Menjadi pelombong bitcoin


Apa itu Crypto Currency?
Apa itu Bitcoin?
Apa itu Wallet Digital ?
Apa itu Luno ?
Apa itu Block Chain ?
Apa itu Wallet Address?
Apa itu QR Code ?
Apa itu Mining ?
Apa itu Trading ?
Apa itu XE Currency ?
Apa itu Coin Market Cap ?
Apa iti Bitcoin Venture Capital ?
.
Crypto Currency adalah Matawang Maya yg tidak bolih disentuh tetapi bernilai setaraf Matawang Fizikal. Ianya terdapat lebih dari 700 jenis Matawang Maya.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cryptocurrency
.
Bitcoin adalah salah satu Matawang Maya yg diterima pakai di seluruh dunia. Ianya jg adalah Matawang Maya pertama sekali diperkenalkn.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bitcoin
.
Wallet Digital adalah wallet elektronik atau akaun berbentuk aplikasi atau website bg menyimpan & bg memudahkn segala urusan transaksi Matawang Maya.
.
Luno adalah salah satu wallet digital bg menyimpan Bitcoin, urusan transaksi & mencairkn Bitcoin atau tukarkn menjadi Wang Fizikal ke Bank Tempatan Malaysia.
https://www.luno.com/en/
.
Wallet Address adalah  seperti No Akaun Bank tetapi ianya tersgt panjang. Ianya digunakn utk urusan traksaksi keluar masuk Bitcoin.
https://en.bitcoin.it/wiki/Address
.
Block Chain adalah salah satu wallet digital bg menyimpan Bitcoin & urusan transaksi keluar masuk. Block Chain adalah satu satunya wallet digital yg byk digunakn oleh pemilik Bitcoin di seluruh dunia.
https://blockchain.info
.
QR Kod adalah Kod Bacaan bg Wallet Digital. Setiap Wallet Digital ada QR tersendiri. Selain menggunakn Wallet Address, urusan traksaksi jg bolih dilakukan dgn hanya pengimbas (Scan) QR Kod melalui kamera smart phone atau tablet shj.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/QR_code
.
Mining adalah bermaksud Melombong. Crypto Currency atau Matawang Maya dilombong di Internet menggunakan Mesin Miner berteknologi tinggi. Mesin Miner bolih dibeli jika mampu. Beberapa entiti atau company yg telah ditetapkn utk urusan Mining di Block Chain.
https://blockchain.info/pools
https://www.blocktrail.com/BTC/pool/bitclubnetwork
.
Trading adalah bermaksud Dagangan atau Urusan Jual Beli. Semua crypto currency di dagang kn di platform2 yg tertentu atau direct kpd umum selepas mendapat hasil dari proses Mining.
https://bittrex.com
.
XE Currency adalah satu aplikasi dimana kita bolih melihat & membandingkn harga semasa Bitcoin dgn Matawang Fizikal yg lain di seluruh dunia. Itu adalah penunjuk aras harga semasa, mungkin utk urusan jual beli Bitcoin di kenakn caj samada dari individu, Trader atau Exchanger.
http://www.xe.com
.
Coin Market Cap adalah satu platform website yg mana kita bolih menyemak kedudukan senarai Matawang Maya di seluruh dunia.
https://coinmarketcap.com
.
Bitcoin Venture Capital
Mereka melabur berjuta USD dlm membangunkan teknologi blockchain
sila semak..
Bitclub ada didalam senarai pelombong bitcoin..
Masih tak nampak??
Sila semak.. Jangan ambil ringan hal ini..
http://www.coindesk.com/bitcoin-venture-capital/
.
Contact No: 012 - 9971335 ( Kalai )


Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.