Harga: RM 50.00

Kondisi Barangan: Baru
Cara Urusniaga: Bayar & Hantar

Contact

Nama: Murad
Telefon: 0136232236
Poskod: 46000
Bandar: Kajang
Negeri: Selangor
abdulmurad777@yahoo.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

MASALAH RAMBUT GUGUR
.
Anda mengalami masalah rambut gugur ??
.
MINYAK EMPAYAR boleh membantu mengatasi masalah anda...
.
Apa kata orang tentang MINYAK EMPAYAR ?
.
" Ini perapi, pelebat dan penumbuh bulu terbaik pernah saya guna "
.
"Sy ada janggut tapi sejemput je.Skg dah galak tumbuh lps guna empayar.Gatal2 bawah janggut pun dh hilang.rasa sejuk je bila letak minyak ni"
.
"Jambang dgn janggut dh lebat tumbuh. Rasa lembut sikit bulu2 janggut nih. Apa yg penting isteri suka belai janggut nih"
.
"Dulu muka licin suci sbb takda jambang. Teringin nak ada jambang, pastu ada tgok iklan dan try EBO. Sejak letak EBO dlm sebulan,jambang dah mula tumbuh"
.
"Jambang aku dulu tumbuh tapi tak sekata. Guna empayar dan sapu tempat yg nak tumbuh lebat nk bg sekata. Skg jambang dh tumbuh sekata. Baru hensem skit"
.
"Rambut sy dah 2 tahun botak. Cuba sapu empayar. Alhamdulillah lepas 5 minggu, bulu-bulu atas kepala dah mula tumbuh. Mmg the best minyak ever. InsyaAllah bulan depan ada rambut. Rambut telah kembali. Tq Allah"
.
"Minyak empayar semenangnya terbaik. Minyak perapi,penumbuh dan pelebat terhebat masa kini.Baru 3 minggu sy guna dah nampak hasil"
.
"EBO bukan shja melebatkan jambang aku,tapi mengurangkan gatal2 kat bahagian berbulu"
.
"Bila pakai minyak empayar, tempat janggut dgn jambang rasa sejuk selepas sapu. Sejuk dan tenang. Baunya pula wangi."
.
"Lepas 4 minggu guna empayar,bulu-bulu halus kat area jambang dah mula tumbuh merebak.alhamdulillah"
.
"Kalau rasa nak ikut sunnah nabi dalam berjanggut, gunalah minyak empayar. InsyaAllah boleh membantu melebatkan janggut. Sy dah cuba dan ia terbukti. Terima kasih Allah kerana memperkenalkan empayar"
.
Empayar Beard Oil
Hanya RM50 sebotol. Termurah di pasaran. Untuk order, bolehlah contact / call / sms / whatsapp :
.
0136232236
0136232236
0136232236
0136232236
0136232236
0136232236
.
Terima kasih !!!
.
#janggut #jambang #empayarbeardoil #minyakpelebat #kumis #sayajualmurah #beardoil #minyakjanggut #ebo #jenggot #beard #agendiperlukan #gugurrambut #minyakpelebatjambang #beardoilmalaysia #sayajual #pelebatjanggut #sunnahnabi #misai #rambutbotak #rambutgugur #sayajualminyakjanggut #lelakimaskulin #malaysia #uia #uitm

Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian