Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,515 tawaran menanti anda!

Harga: RM 100.00

Contact

Nama: NURUL HUDA
Telefon: 01163654406
Poskod: 81750
Bandar: Johor Bahru
Negeri: Johor
inquiry.accurate.travel@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Kerajaan Malaysia telah memutuskan untuk tidak lagi menutup sempadan negeri (rentas negeri) jika kes pandemik Covid-19 meningkat kerana kita telah menghadapi krisis ini hampir dua tahun. Ini adalah peluang untuk syarikat pelancongan berkembang semula setelah sekian lama tidak beroperasi.

Kami adalah syarikat agensi pelancongan yang berdaftar dengan kementerian pelancongan bertempat di Johor Bahru.

Justeru itu, kami ingin memberikan peluang ini kepada orang yang berpengalaman dalam industri pelancongan dan juga mempunyai impian untuk membuka syarikat pelancongan. Oleh itu, kami mengalu-alukan anda untuk menyertai kami dengan membuka cawangan yang baru dengan modal yang rendah.

Jika anda ingin membuka syarikat pelancongan, anda perlu menunggu proses yang lama daripada kementerian pelancongan untuk mendapatkan lesen yang sah. Anda juga perlu mengeluarkan capital yang besar iaitu RM300,000 untuk perlesenan inbound, outbound dan ticketing.

Kami sangat berbesar hati untuk bekerjasama dengan anda yang berpengalaman dalam industri pelancongan untuk menyertai kami seperti freelancer, tour guide atau orang yang berminat dalam bidang ini. Jika anda berminat untuk bergabung dengan kami, kami akan memberikan bimbingan dan nasihat untuk mendirikan sebuah cawangan syarikat agensi pelancongan yang sah.

Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi kami ditalian 011-63654406


Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Syarikat
Copyright © 2019 iklanlah.com.