Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,511 tawaran menanti anda!

Harga: RM 30.00

Contact

Nama: Rabia Sensei
Telefon: 0122701230
Poskod: 42100
Bandar: Klang
Negeri: Selangor
putri_aza2504@yahoo.co.uk

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Tuan – tuan dan puan – puan budiman,

Dengan rasa berbesar hati, kami ingin menjemput vendor – vendor yang berminat untuk bersama – sama dengan kami di SUQ Venditor Boutique and Cafe.

Dengan sewa lot yang serendah RM30, barang perniagaan tuan / puan akan dipasarkan dan dijual di butik kami secara offline dan online. Kami juga akan mempromosikan di medial sosial milik kami. Hujung bulan tuan / puan hanya perlu mengutip wang jualan dan keuntungan dari kami. Sangat mudah!

Tuan – tuan dan puan – puan budiman,

Lokasi butik kami sangat strategik. Bersaiz 20’ x 70’, butik kami berada di Pekan Rantau Panjang, Klang, Selangor. Terletak berhadapan jalan besar menuju ke Kapar, Kuala Selangor. Sederet dengan 99 Speedmart, sebelah Klinik Alam Medik 24jam, selang 4lot dengan restoren mamak, bersebelahan kedai motosikal, di antara yang terbesar di Klang, kedai perabut, pusat tuisyen, kedai karpet dan pejabat pos. Yang penting sekali, butik kami berada di tempat tumpuan penduduk.

Sambil-sambil itu, silalah singgah di page kami. Boleh tinggalkan pesanan. Boleh juga cuci mata sambil membeli apa jua yang berkenan. Kami sedia membantu anda.

FB : Suq Bazaar
FB page : SUQ Venditor Boutique & Cafe
Instagram : suqvenditor


Information

Jenis Iklan: Tawaran Sewaan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.