Beli. Jual. Sewa. Hampir Apa Saja! 11,511 tawaran menanti anda!

Harga: RM 50.00

Cara Urusniaga: Persetujuan Bersama

Contact

Nama: Sabariah Sadli
Telefon: 0166451498
Poskod: 75460
Bandar: Ayer Molek
Negeri: Melaka
sabariahsadli60@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Minuman berasaskan bahan asli koko berkualiti premium iaitu OCOC merupakan minuman bernutrisi bagi menguatkan daya ingatan serta meningkatkan daya fokus anak-anak supaya pembelajaran bertambah efektif dan berkesan. Iya, pencapaian anak-anak bergantung pada apa yang mereka pelajari di sekolah selain dari pada apa yang mereka baca serta ulangkaji, namun khasiat dari makanan dan minuman juga memainkan peranan secara dalaman tubuh.

Coco OCOC hanya menggunakan bahan premium iaitu koko jenis 70% "dari chocolate". Selain untuk manfaat otak, umumnya mengetahui koko adalah makanan utama untuk probiotik atau bakteria baik dalam usus.

Adunan dan sukatan bahan-bahan premium di dalam Coco OCOC adalah mengikut timbangan dan formulasi dari Dr. Rizal. Formula ini diuji di makmal. Ujian kesan prestasi otak sebelum dan selepas minum juga dilakukan. Hanya sukatan yang tepat dan betul digunakan. Teliti dan berhati-hati bagi mencapai piawaian yang ditetapkan.

Minuman yang diformulasikan khusus untuk peringkat umur 3 hingga 6 tahun (OCOC Baby Junior = RM50.00) dan 7 tahun ke atas (OCOC Smart Student = RM60.00). Sesuai juga diminum oleh orang dewasa sebagai pelengkap sarapan pagi.


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.