Harga: RM 205.00

Contact

Nama: Nur Atirah binti Ismail
Telefon: +61-2-9468-630
Poskod: 2067
Bandar: Chatswood
Negeri: Sarawak
nbintiismail@appen.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Salam Sejahtera,

Peluang kerja dari rumah dan masa yang fleksibel. Buat 4 panggilan kepada rakan dan seisi keluarga, setiapnya berlangsung selama 15 minit bila-bila masa atas kemudahan anda. Anda akan dan dibayar USD 10 (≅ RM 40) untuk setiap panggilan dibuat dan diluluskan, tetapi jika anda melengkapkan kesemua 4 panggilan, anda akan menerima lebih USD10, yang bermakna anda layak untuk mendapat USD 50 (≅ RM 205).

Sekiranya anda berminat, sila daftar di sini:
https://appen.formstack.com/forms/eoi_mly

Untuk makluman anda:
• Panggilan tanpa kos - Panggilan dibuat melalui platform dan kami akan membayar caj panggilan tersebut
• Tiada sebarang data identifikasi peribadi akan disimpan
• Pembayaran - Anda disarankan menggunakan akaun Paypal untuk menerima pembayaran anda setelah panggilan diluluskan, disebabkan oleh caj pengeluaran lebih rendah
• Topik perbualan - anda boleh membuat panggilan kepada rakan atau keluarga dan boleh berbual tentang apa sahaja dan merangkumi lebih dari satu topik – contoh, destinasi impian untuk bercuti, resepi untuk masak, hobi masa terluang

Syarat Penyertaan:
• Berumur 18 tahun ke atas, lelaki diutamakan
• Penutur asli Bahasa Malaysia (kedua-dua pemanggil dan penerima)
• Menetap di Malaysia
• Belum lagi menyertai projek ini untuk lebih dari satu jam, sama ada sebagai pemanggil atau penerima
• Bersetuju untuk dirakam bagi tujuan projek ini
• Memiliki telefon bimbit tersendiri

Latar Belakang:
Appen sedang menjalankan projek pengecaman tuturan berskala besar dalam Bahasa Malaysia untuk membantu klien kami dalam merealisasikan tindakbalas suara interaktif ataupun interactive voice response (IVR) dengan kecerdasan bantuan untuk generasi seterusnya dalam sektor servis khidmat pelanggan. Matlamatnya adalah untuk mesin berinteraksi dan bertindakbalas kepada pertanyaan pelanggan dalam segala senario harian, seperti perbankan, hospitaliti, dan lain-lain lagi, tanpa input ataupun input yang minima. Anda boleh baca mengenai sistem IVR dengan lebih lanjut di sini.
Demi mencapai objektif ini, kami sedang mengumpul sampel pertuturan untuk perbualan umum orang ramai melalui perbualan telefon bagi tujuan penyelidikan dan latihan mesin.

Sekian, Terima kasih
The Appen Global Team


Information

Jenis Iklan: Lain-lain
Status Iklan: Syarikat
Copyright © 2019 iklanlah.com.