Harga: RM 50.00

Kondisi Barangan: Baru
Cara Urusniaga: Bayar & Hantar

Contact

Nama: murad
Telefon: 0136232236
Poskod: 46000
Bandar: Kajang
Negeri: Selangor
omaralom666@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

??? RASA MALU BILA TENGOK CERMIN, KEPALA DAH MULA BOTAK ? RAMBUT DAH MULA MENIPIS ? TERINGIN NAK ADA RAMBUT LEBAT SEMULA !!!
.
.
✔ Mari minyak pelebat EMPAYAR bantu anda lebatkan semula rambut anda yang semakin hilang sebelum ia parah.
.
✔ Minyak ini sangatlah mudah digunakan. Titikkan beberapa titik atas tapak tangan dan sapu di bahagian ingin lebat.
.
✔ Minyak ini senang di bawa ke mana-mana kerana botolnya yang kecil dan diperbuat dari kaca tebal yang tak mudah pecah
.
✔ Sesuai untuk lelaki dan wanita yang mengalami masalah ini. Sesuai juga untuk kanak-kanak. Tiada had umur untuk minyak ini. Semua orang boleh gunakan minyak ini. Satu rumah sebotol minyak Empayar.
.
?? APA KEISTIMEWAAN MINYAK EMPAYAR INI ?
.
? EKSTRAK dari herba semulajadi dan tiada bahan kimia. Kandungannya terdiri dari minyak kelapa dara, minyak almond, minyak hazelnut, minyak grapeseed, minyak kemiri. Kandungannya sahaja mmg terbukti berkhasiat untuk melebatkan rambut dan bulu-bulu.
.
? TERBUKTI berkesan merawat masalah rambut anda. Kami mendapat feedback positif dari customer setelah menggunakan minyak ini, rambut mereka kembali lebat. Ada yang secepat 2 hari. Kami juga ada beratus testimonial dari customer yang berkongsi kegembiraan dan penghargaan setelah menggunakan produk hebat ini.
.
? HALAL kerana ia 100% herba semulajadi dan buatan muslim. Jadi tak perlu risau untuk dibawa solat. Boleh digunakan dengan yakin dan tanpa was was.
.
? TIDAK BERMINYAK kerana ia herba semulajadi. Setelah sapu, ia akan meresap ke dalam kulit dan kering dengan cepat tanpa meninggalkan kesan melekit pada kulit. Resapan ke dalam kulit ini akan menyebabkan kulit rasa sejuk, tenang dan selesa. Resapan inilah yang akan membantu membaiki akar rambut agar kembali lebat.
.
? BAU WANGI seperti perfume dan bau ini sangat menyenangkan si pemakai dan orang sekeliling. Silap2 orang ingat anda memakai perfume yang mempunyai haruman yang memikat.
.
? TERMURAH di pasaran online Malaysia. Hanya RM50 sebotol untuk penggunaan selama 1-2 bulan untuk mengatasi masalah rambut anda. Terlalu murah minyak ini jika hendak dibandingkan dengan minyak lain. Harga ini mampu dimiliki oleh semua orang. Satu rumah sebotol minyak Empayar.
.
? Mari dapatkan minyak Empayar !!!
.
? Call / whatsapp : 0136232236
? Call / whatsapp : 0136232236
? Call / whatsapp : 0136232236
? Call / whatsapp : 0136232236
? Call / whatsapp : 0136232236
.
?? Sila kongsi dengan kawan-kawan yang ada masalah rambut ini !!!


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.