Harga: RM 60.00

Contact

Nama: Rosdi Bin Ahmad
Telefon: 01120947522
Poskod: 47130
Bandar: Puchong
Negeri: Selangor
rosdi.ahmad@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Prosoft: Kawalan Serangga Organik

Harga:

1 Liter - RM60.00

Kawalan serangga Prosoft adalah racun serangga organik yang berkesan kepada semua serangga perosak termasuk yang berbadan kalis air seperti whiteflies. Dia bukan sahaja membunuh, bahkan akan dapat melindungi tanaman secara berpanjangan daripada gangguan serangga perosak tersebut. Tidak berbahaya kepada manusia dan haiwan ternakan.

Penggunaan secara berjadual dan mengikut dos yg disarankan juga akan dapat mengurangkan serangan virus karat daun. Cara penggunaan bancuh 2.5ml Prosoft dengan 1 liter air dan foliar ke atas daun atas dan bawah dan batang pokok hingga basah setiap 3 hari pada permulaan pengunaan dalam 3-4 kali dan dikurangkan kepada 5-7 hari sekali bila tahap serangan serangga berkurangan. Setakat ni saya hanya menggunakan Prosoft bagi tujuan kawalan serangga perosak dan juga karat daun.

Tips penggunaan terbaik:

✅ Untuk menambahkan kekuatan dan penjimatan Prosoft. Guna bersama Silicone Amazing. Silicone Amazing adalah pelekat. penambahan hanya 0.01% dalam bancuhan Prosoft.

✅ untuk merawat serangan kulat terutama selepas hujan, tambahkan dengan sulfur (Sulcron) penggunaan dengan sulfur juga menambah kekuatan Prosoft dan pengawalan serangga dengan baik.

✅ Nak juga campurkan dengan bahan kimia? utk maksimumkan kualiti dengan penjimatan? Gunakan dengan Malathion dengan nisbah 1ml. berkesan untuk semua jenis serangga.

Organik sepenuhnya.

Harga termasuk kos penghantaran di dalam Semenanjung Malaysia sahaja.

PM / http://www.wasap.my/+601120947522/Prosoft

Sahabat yang rajin berkebun dan mencari anak-anak pokok serta tips berkebun, boleh menyertai group ini.

https://chat.whatsapp.com/J21I1fftc7OLet3xg51ETM

Dan juga group Kebun Bandar Kita di Facebook di: https://www.facebook.com/groups/kebunbandarkita/

Selamat berkebun.

#agen
#jomorder


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.