Harga: RM 25.00

Contact

Nama: DR EJ KHEW
Telefon: 01110140828
Poskod: 50350
Bandar: Kuala Lumpur
Negeri: Kuala Lumpur
thisandthatasia@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Complete-Autism-Therapy School, CAT School, adalah revolusi dalam bantuan dan pembelajaran untuk kanak-kanak dengan autisme. Projek baru oleh Animals for YOUNG - Autism yang Paling Dipercayai dan Keperluan Khas di Malaysia, seperti yang dianugerahkan dalam SEA Business Award baru-baru ini, CAT School akan memenuhi keperluan orang-orang dengan autisme dari usia 3 hingga 21 tahun.

Animals for YOUNG terdiri daripada Behaviourist yang berpengalaman, Ahli Terapi Pekerjaan, Fisioterapis, Terapis Berbantu Haiwan dan guru yang telah bersara untuk memberikan perkhidmatan dalam bidang pengurusan tingkah laku, terapi pekerjaan, terapi fisio, akademik, integrasi deria, perkembangan otot, kemahiran motor halus dan kemahiran vokasional .

CAT School, yang terletak di Sunway Putra Mall, menyediakan kemudahan pengangkutan kerana hanya bersebelahan dengan LRT PWTC. Kelas kami berlangsung setiap hari dari hari Isnin hingga Jumaat dan kami juga menawarkan kelas malam dari jam 7:00 malam hingga 10:00 malam. Terapi sekolah CAT adalah salah satu yang termurah di bandar dengan hanya RM25 / jam.

Pelajar kami juga mempunyai pilihan untuk maju dari EIP ke akademik dan kemudian latihan vokasional dan akhirnya penempatan pekerjaan di bawah program kami.

Hubungi Dr. Khew di 011-10140828 untuk mendapatkan konsultasi yang tidak wajib untuk memahami lebih lanjut. Tergesa-gesa kerana hanya tempat duduk terhad kerana kami mempunyai nisbah guru dan pelajar yang sangat kecil


Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Syarikat
Copyright © 2019 iklanlah.com.