Harga: RM 400.00

Contact

Nama: Ahmad fahmi bin suhaimi
Telefon: 0148290036
Poskod: 40000
Bandar: Shah alam
Negeri: Selangor
fahmisuhaimi_88@yahoo.com.my

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

✏✏DIDIKLAH ANAKMU DENGAN ALQURAN, NESCAYA HATI MEREKA LEMBUT DAN TENANG??
.
.
Ramai ibubapa sekarang telah mula sedar dan nampak kebaikan pendidikan Al-Quran jika diterapkan pada anak2 sejak dari bangku sekolah lagi.
.
Maka SMI QGIIS tampil dgn memberi pilihan kepada masyarakat setempat utk memulakan hafazan selain dari pelajaran AKADEMIK dan AGAMA
.
Pelajaran hafazan AlQuran dan subjek agama lain telah dijadikan sebahagian silibus sekolah utk seimbangkan pelajaran dunia dan akhirat.
.
Kami yakin dan percaya dengan izin Allah, Tuan puan akan tersenyum bahagia melihat perubahan anak2 tuan/puan semakin mencintai AlQuran dan hati merasa sejuk bila mendengar anak2 dapat membaca AlQuran dengan baik disamping dpt pula menghafal surah2 dari juzuk Al Quran. Tuan puan juga berasa sangat bahagia dgn perubahan anak2 yang lebih tenang sambil memberitahu yg mereka sudah dapat menghafal sebahagian dari AlQuran... "mama, adik dah hafal banyak surah dah, adik happy sangat ?"
.
.
.==============================
PENDAFTARAN KEMASUKAN TINGKATAN 1 - TINGKATAN 2 PADA 2020 DIBUKA SEKARANG!
==============================
.
BERITA GEMBIRA! buat semua ibubapa yang masih mencari2 sekolah Integrasi yang menerapkan HAFAZAN AL QURAN disamping mempunyai sistem AKADEMIK & AGAMA sekitar BANDAR KINRARA, PUNCAK JALIL, TAMAN EQUINE, TAMAN KINRARA, LESTARI PERDANA, PUTRA PERDANA, BUKIT JALIL dan kawasan sekitarnya ..

Kami di SMI QGIIS mengalu2 kan calon murid yang bersedia utk di tarbiyyah seperti kata bidalan yang sering kita dengar
Melentur buluh biarlah dari rebungnya.
.
.
Sesungguhnya Pendidikan yang utama adalah bermula di rumah dan ibubapa itulah sebagai pendidik yang ulung dalam mencorakkan anak anak.
.
.
Oleh sebab itu kami di SMI QGIIS menyediakan platform tersebut untuk mengembangkan lagi akhlak dan potensi anak anak sebagai menyokong usaha dan niat murni ibubapa dalam membantu mendidik dan mentarbiyah anak2.

Maka kami menjemput semua ibubapa yang berminat utk menghubungi kami di pejabat SMI QGIIS 0358785311 atau click link dibawah utk wassap.
.
https://www.wasap.my/60148290036
https://www.wasap.my/60148290036
https://www.wasap.my/60148290036
.
.
Juga boleh membuat pendaftaran online utk kami hubungi semula.

PENDAFTARAN ONLINE :
http://www.my03.awfatech.com/qgiis/sps/edaftar/reg.php
.
SEMAKAN PENDAFTARAN :
http://www.my03.awfatech.com/qgiis/sps/edaftar/statusreg.php
.
.
Tempat adalah TERHAD!

Nourishing Legacy Of Ukhrawi


Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Syarikat
Copyright © 2019 iklanlah.com.