Harga: RM 50.00

Kondisi Barangan: Baru
Cara Urusniaga: Bayar & Hantar

Contact

Nama: Mr Nuar
Telefon: 0132457561
Poskod: 21400
Bandar: Marang
Negeri: Terengganu
letsspeed181@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

Buku yang dihasilkan oleh Ustazah Bushra binti Talib untuk menggalakkan pembaca bukan sekadar membaca Al-Quran, namun mengetahui isi dan kisah disebalik nama-nama surah yang terkandung di dalam Al-Quran. Terdapat banyak kisah yang menarik yang jarang diketahui oleh masyarakat mengenai dengan kisah disebalik nama-nama surah dalam Al-Quran.

Buku ini berkisarkan tentang kisah daripada surah-surah yang terkandung didalam Al-Quran. Buku yang ditulis oleh Ustazah Bushra ini telah mendapat sambutan diseluruh Malaysia dan mendapat pengiktirafan oleh beberapa orang asatizah di Malaysia, antaranya ialah bekas Mufti Wilayah Persekutuan, S.S. Dato’ Seri Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri.

Selain itu, buku ini bukan sahaja menceritakan tentang kisah disebalik surah, malah turut diselitkan juga dengan kalam hikmah beserta dengan dengan fakta saintifik dan beberapa sejarah yang berjaya dibongkar untuk menambah pengetahuan pembaca. Buku ini lengkap untuk pembaca mengetahui tentang surah yang terkandung di dalam Al-Quran secara terjemahan, sejarah, fakta menarik sesuai dengan penggunaan orang awam untuk mereka mempelajari Al-Quran dengan cara yang mudah.


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.