Harga: RM 100.00

Contact

Nama: MUHAMMAD AKHIR BIN MUHAMMAD
Telefon: 0162017583
Poskod: 70300
Bandar: seremban
Negeri: Negeri Sembilan
muhammadakhirmuhammad@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

KENAPA KITA PERLU ADA HIBAH BUAT KELUARGA KITA❓❓❓

Sebagai persediaan di hadapan hari sekiranya ibu ayah pergi dahulu meninggalkan anak-anak (Meninggal Dunia) atau di takdirkan Hilang Upaya Kekal Menyeluruh ada sumber lain untuk teruskan kehidupan mereka semua ?

HIBAH ini apa sebenarnya? HIBAH adalah Hadiah. Dengan kata lain, HIBAH adalah salah satu kaedah pemberian sesuatu dalam bentuk WANG kepada seseorang sebagai HADIAH ?

Dalam konteks HIBAH TAKAFUL, ia merujuk kepada pemberian hadiah kepada seseorang yang telah dinamakan bilamana berlaku kematian pemegang polisi Takaful.

Kebiasaannya Hibah Takaful ini dibuat oleh Suami dan Isteri&anak sebagai penerima HIBAH TAKAFUL tersebut.

Kenapa Hibah Takaful penting kepada setiap Keluarga ❓

?Boleh digunakan oleh penerima HIBAH contoh Isteri untuk teruskan kelangsungan hidup demgan anak-anak bila kematian suami dan kos untuk menjaga sekiranya pemilik sijil disahkan Hilang Upaya Kekal ???

?Manfaat Takaful yang diterima boleh digunakan sebagai penyelesaian hutang/zakat/cukai dan sebagainya yang ditinggalkan oleh pemegang polisi Takaful bilamana meninggal dunia untuk dilangsaikan.

?Hibah Takaful akan memudahkan urusan Faraid sekiranya ada kos-kos pengurusan yang perlu dibayar untuk selesaikan kes yang melibatkan Faraid.

?Duit pampasan HIBAH ini adalah menjadi milik penama 100%. Salah satunya dapat mengelakkan Pertikaian waris lain Atau Perbalahan/ Perebutan sekiranya berlaku. Ia jua tidak melibatkan Amanah Raya, Mahkamah dan lain-lain.

?Boleh melaksanakan amal jariah buat si mati dengan pampasan Hibah Takaful contoh sedekah/ wakaf/upah haji dan sebagainya. ALHAMDULILLAH ?

Berminat nak tahu berkenaan HIBAH TAKAFUL boleh terus PM untuk penerangan lebih lanjut ???

wasap.my/60162017583/hibahtkafulterbaik
wasap.my/60162017583/hibahtkafulterbaik
wasap.my/60162017583/hibahtkafulterbaik

MUHAMMAD AKHIR MUHAMMAD
PERUNDING TAKAFUL
AL ISRA GROUP


Information

Jenis Iklan: Tawaran Jualan
Status Iklan: Persendirian
Copyright © 2019 iklanlah.com.