Harga: RM 10.00

Contact

Nama: Kasturi Studio
Telefon: 0199004614
Poskod: 41000
Bandar: KLANG
Negeri: Selangor
kasturistudio89@gmail.com

Call
SMS
WhatsApp
Email

Description

“PERHATIAN KEPADA OWNER BUSINESS SAHAJA”
.
Nak tahu rahsia Tarik Pelanggan semasa kedai anda tutup?
.

Hah!! Macam pelik je kan boleh Tarik Pelangn masa kedai tutup.
.
Nak tahu rahsianya? meh kami kongikan.
Rahsianya ialah dengan menghasilkan mural yang cantik dan menarik di shutter kedai anda.
.
Haa korang mesti perasan kan, tempat2 yg VIRAL kat media sosial sekarang ni wajib ada Mural❗?
Sebb apa? selain kedai nampak cantik, pelanggan boleh bergambar dengan mural.
.
Lagi padu bila buat mural di shutter kedai anda, letakkan je lukisan yang menarik dan infomatif supaya bila org lalu je di kedai anda, pelanggan boleh dapat infomasi terus berkenaan perniagaan anda. Free marketing tu…
.
Bukan apa, bila ada mural ni, bukan lah sekadar cantik jer, malah tempat anda terus berseri2, pelanggan tengok pun tetarik nak datang.
.
Nak kami bantu anda?

Whatsapp kami di talian

019 9004614

Kami ulang

019 9004614

atau booleh cari kami di media sosial, taip sahaja Kasturi studio untuk info lanjut,

taip Kasturi Studio

Pakar mural ada

Information

Jenis Iklan: Tawaran Perkhidmatan
Status Iklan: Syarikat

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin